Blog

Nie ważne co zrobisz i tak będzie coś nie tak

Promocja jest przynoszącą efekty postacią namówienia klienta do zainteresowania artykułem, usługą lub logotypem. rozpowszechnianie oraz nakłanianie do zwrócenia uwagi na konkretny artykuł to reklama rodzaju Jak Apple wychowuje następne pokolenia klientów ?. ma być ona skierowana wyłącznie na interesy danej firmy. Oznacza to, że wytwarzając, a później wyświetlając krótki film reklamowy, można sobie pozwolić zachwalać, proponować oraz przedstawiać towar własnej marki, bez porównań z takim samym wyrobem innego producenta. Taka forma reklamy jest zabroniona. Nie wolno pokazywać marki konkurencyjnej w swej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy jedynie o niej nadmienić, czy także, co jest niedopuszczalne oczernić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej firmę lub też jej produkt. wolno za to użyć stwierdzenia o bezkonkurencyjności własnego wyrobu odniesieniu do innych, bez przytoczenia praktycznych konkurentów. wyjaśniając to,wolno o własnym produkcie twierdzić czy pisać, iż jest on najlepszy w branży, że jest numerem wiodącym, iż tylko ów wyrób spełni oczekiwania klienta. Nie można tutaj odbiegać odzgodności z rzeczywistością, ale właśnie taka forma jest dozwolona.

źródło: 5 czynników odpychających ludzi od marketingu sieciowego

Previous article
Kanony piękna, czyli operacje plastyczne w Chinach
Next article
Zügeln Zürich
About the author